Ik ben er (bijna) klaar voor! - Reisverslag uit Sint Jansteen, Nederland van Enia Heijne - WaarBenJij.nu Ik ben er (bijna) klaar voor! - Reisverslag uit Sint Jansteen, Nederland van Enia Heijne - WaarBenJij.nu

Ik ben er (bijna) klaar voor!

Blijf op de hoogte en volg Enia

19 Januari 2014 | Nederland, Sint Jansteen

Hoi allemaal!

Voor iedereen die er gisteren bij ons feestje was... Dank jullie wel! Wat een súper avond! Nog even een klein berichtje op de site voor het écht zo ver is. Een half jaar richting Paramaribo!

De afgelopen weken hebben veel in het teken gestaan van afscheid nemen. Een half jaar op stage is voorbij gevlogen. En ik heb mijn stage met een goed cijfer afgesloten. Wat natuurlijk super fijn is! Ik kan met een gerust hart vertrekken naar het volgende avontuur!
Maar ook heb ik 'tot ziens' moeten zeggen tegen familie, vrienden en collega's. Wat super bijzonder dat er zoveel mensen mij steunen in deze keus om een half jaar te vertrekken!

Ik ben er (bijna) klaar voor. Mijn visum is, eindelijk, geregeld. De koffers zijn gepakt. Het is alleen nog even kijken of deze niet te zwaar zijn.
Nog 2 nachtjes slapen en dan rijden Mama, Tilly, Erik en ik naar Schiphol! Daar zal ik Robin tegenkomen. Dan gaat het echte werk beginnen. Nog een laatste 'tot ziens' en daarna 9,5 u vliegen...
Het zal wel even slikken zijn.

Maarr het komend half jaar ben ik via deze blog, facebook en skype te bereiken. Ik zal een nieuw nummer krijgen wanneer ik in Suriname ben. Ik zal dan weer een watts-app account aanmaken!

De volgende blog zal ik in Suriname gaan typen. Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga beleven. Maar ik zal mijn best doen dit ook met jullie te delen!

Tot horens allemaal! Ik ga jullie missen!

  • 19 Januari 2014 - 20:22

    Ilonka En Evert:

    Heel veel succes toegewenst, en leuk dat we je via dit blog op de hoogte houdt.

    Groetjes Evert en Ilonka

  • 20 Januari 2014 - 08:32

    Frank Haulez:

    Het was reuzegezellig op het feest , nu kan ik je alleen nog veel succes toewensen op je stage.

  • 20 Januari 2014 - 15:44

    Ayinda:

    het feestje was heel gezellig, alleen afscheid nemen ( ook al is het maar voor een tijdje ) is toch zwaar. we zullen je heel erg missen. en hopen dat je het daar reuze naar je zin gaat hebben. kom maar lekker bruin terug en niet als een kreeft.:-p ik zal hier met smart op je foto's wachten. want ben toch reuze benieuwd.tot over een half jaartje. xxxx ook van marnix

  • 20 Januari 2014 - 16:08

    Elroy Elleke Dylanah:

    We hopen dat je een.hele fijne tijd tegemoet gaat!! Veel succs.. geniet ervan.. een half jaar vliegt voorbij! Groetjes van ons! Xxx

  • 20 Januari 2014 - 18:56

    Wesley En Noella:

    Hey meissie, een hele goede reis gewenst voor morgen. Veel ervaringen opdoen en vooral genieten!! Succes! Groetjes

  • 20 Januari 2014 - 19:10

    Nicole :

    Hey Enia, het feestje was zeker geslaagd!!
    Kga je zeker missen; maar wil je toch een hele goede reis wensen voor morgen.
    Veel succes en plezier op deze toch wel spannende reis naar Paramaribo.
    Je zult vast veel nieuwe indrukken op doen en een pak aan ervaring wijzer terug komen.
    Veel liefs van Nicole. Xxx.

  • 20 Januari 2014 - 19:45

    Jozien Van Den Berg:

    Lieve Enia,

    wij hebben het ook heel gezellig gehad op jouw Paramaribo-feestje!!! Fijn jou nog gezien te hebben zo kort voor het uiteindelijke vertrek.
    Nou meis, morgen gaat het gebeuren, je stapt het vliegtuig in en stapt in een geheel andere leefomgeving weer uit. Laat het rustig op je inwerken en probeer van vervelende situaties op tijd afstand te nemen. Het gaat jou goed en de mensen in jouw omgeving zullen het zeer zeker heel goed met jou treffen dat weet ik zeker.
    Nog een hele dikke pakkerd van ons hier uit Oosterhout, goede reis en we volgen jouw belevenissen op jouw blog!
    XX Tante Jozien en Family

  • 21 Januari 2014 - 08:36

    Nicolette En Richard:


    Wij wensen je ontzettend veel succes ,maar ook plezier .Veel ervaring .
    En natuurlijk een goede reis .
    We lezen je blog .
    Lieve groetjes van de buren .
    Nicolette en Richard

  • 21 Januari 2014 - 19:06

    Dieuwerke:

    Hoi Enia, ik wens je heel veel succes en plezier in Suriname! Ik zal je site gaan bijhouden. Groetjes vanuit Groningen. Liefs Dieuwerke

  • 22 Januari 2014 - 23:47

    Tamara:

    Hey enia,
    Heel veel plezier en succes
    Groetjes tamara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Enia

Een half jaar in Suriname, Paramaribo stage lopen. Het avontuur kan beginnen.

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 17733

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 22 Juli 2014

Paramaribo

Landen bezocht: